• Bestellen
  • Producten
  • Betaalmethodes
    • iDeal
    • Vooruit betalen per bank
    • PayPal
  • Bezorgen
  • Niet goed geld terug garantie
  • Klachten
  • Niet goed geld terug garantie
  • Retourneren

Bestellen bij Zuzzy!

      1. Klik op het artikel dat u wilt kopen!
      2. Selecteer eventueel de maat of kleur van het artikel. Ook kunt u zien of wij het artikel op voorraad hebben.
      3. Klik op de groene knop “In Winkelwagen”.
      4. Nu komt u in Mijn Winkelwagen terecht, daar kunt u het aantal bestelde artikelen aanpassen en of weer verwijderen.
      5. Kies daarna voor Afrekenen.
      6. Bent u al klant van Zuzzy dan kunt u inloggen en verder gaan met u bestelling. Bent u nog geen klant, kies dan voor “Ik ben een nieuwe klant”. Hier kunt u uw gegevens invullen en daarna weer doorgaan met uw bestelling.
      7. Daarna als u ingelogd bent, kunt u uw gegevens controleren, ook kan u hier de adres gegevens nog wijzigen, en een opmerking toevoegen. Verder kunt u terug vinden wat de verzendkosten zijn van u bestelling, klik daarna op doorgaan.
      8. Hier kunt u aangeven hoe u wilt betalen, selecteer uw betaal optie, ook kunt u hier uw coupon code ingeven als u deze heeft, de korting wordt gelijk verrekend. Klik daarna weer op doorgaan.
      9. Nu komt u in het scherm om de bestelling te bevestigen, controleer uw gegevens goed, hier kunt u uw bestelling nog wijzigen!
      10. Klik nu op “Bevestig”, en u krijgt de orderbevestiging per email toe gezonden.

LETOP!!! Controleer goed uw gegevens, Zuzzy is niet aansprakelijk voor het verkeerd invullen van postcodes en huisnummer, dus controleer goed uw gegevens!

Wij leveren alle artikelen binnen de gestelde levertijd, mits het artikel op voorraad is.


Producten

  • Bij sommige producten wordt vermeld dat de voorraad laag is. Het kan voorkomen dat dit product reeds is verkocht. In dat geval storten wij het geld retour op uw rekening.

Bij Zuzzy kun je betalen met:

  • iDeal

    Zuzzy maakt gebruik van iDEAL in samenwerking met Payment provider SiSow. U kunt er dus zeker zijn van een veilige en snelle afhandeling van uw betaling!

    Wat is iDEAL?
    iDEAL
    is momenteel de meest gebruikte betalingsmethode voor online aankopen. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL.iDEAL is beschikbaar voor internetbankierders van ABN AMRO, ASN Bank, ING bank, Rabobank, SNS bank, Friesland bank, SNS regio Bank en Fortis Bank.

    Hoe werkt iDEAL?
    U plaatst een bestelling bij een ons. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden geinformeerd dat de bestelling is betaald.

    Voor een bestelling met iDEAL betaling worden geen bijkomende kosten doorberekend.
    Uw betalingen lopen via onze beveilige SSL verbinding!

  • Vooruit Betalen per bank:

    Bij bestellingen met een vooruitbetaling dient u na het invoeren van de bestelling zelf het factuurbedrag over te maken op onze INGBank rekening. Dit kan bijvoorbeeld met internet bankieren of via een telefonische overboeking etc.
    Zodra u een bestelling plaatst bij Zuzzy, krijgt u van ons een order bevestiging toegestuurd via Email. Daarin staan al onze bank gegevens waar u het geld naar toe kan over maken!

    Zodra wij uw betaling hebben ontvangen versturen wij gelijk uw bestelling, Het kan ongeveer 1 a 3 werkdagen duren mits op voorraad, voordat de post uw pakketje bezorgt.

    Bestellen vanuit het buitenland:
    Ook vanuit het buitenland kan u veilig bij Zuzzy bestellen, alleen heeft u dan wat aanvullende bank informatie nodig.
    Deze versturen wij ook nadat u een bestelling geplaatst heeft, in onze webwinkel toe via Email. Zodat u ook veilig vanuit het buitenland kan bestellen bij Zuzzy!

    LET OP: Altijd bij de betaling uw ordernummer vermelden deze krijg u na het voltooien van de bestelling automatisch via de e-mail.

    Voor een bestelling met vooruit betaling worden geen bijkomende kosten doorberekend.

     

  • Betalen met PayPal

    U kunt bij ons betalen via PayPal. U kunt wanneer u zich bij PayPal registreerd ook met creditcard via PayPal betalen. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen versturen wij u bestelde goederen binnen 1 a 3 werkdagen mits op voorraad en mits er na controle door PayPal geen bijzonderheden zijn aangetroffen.

    Let op: In verband met fraude preventie kan het in bepaalde gevallen voorkomen dat de creditcard maatschappij een adresbewijs + identiteitsbewijs nodig heeft voordat wij uw order mogen vrijgeven. Deze kunt u dan naar ons doormailen.


Verzendkosten!

Zuzzy werkt voor het verzenden van de artikelen samen met PostNL en DHL!

Zuzzy rekent GEEN verzendkosten voor brievenbuspost en pakketpost!
Dit geld voor bestellingen binnen Nederland.

Onze Verzendopties:

  • Brievenbus Verzending:
    De door u bestelde producten worden verzonden in een extra sterke enveloppe voldaan aan de binnenzijde beschermende Noppenfolie.
    De kosten hiervan zijn GRATIS!
  • Pakket Post:
    Voordelen zijn verzenden via pakketpost:
    Directe overdracht door een medewerker van PostNL/DHL bij u aan huis.U Kunt uw pakket, middels het zogeheten track & trace, op internet volgen. Het bijbehorende pakketnummer wordt bij u per mail bekend gemaakt.
    Bij afwezigheid van u als klant, zal de medewerker van PostNL/DHL uw pakket bij de buren afgeven,mocht daar niemand aanwezig zijn, zal de medewerker van PostNL/DHL nog een tweede maal bij u aan de deur verschijnen. Mocht u dan wederom niet aanwezig zijn, zal uw pakket gedurende 3 weken op het postkantoor af te halen zijn.
  • Post Aangetekend Versturen:
    Zekerheid bij het versturen van een pakket
    Kiezen voor Aangetekend Pakket is kiezen voor extra zekerheid. U verhoogt de verzekerde waarde van uw pakket voor verlies of beschadiging tot € 500 per zending. Dat is een veilig gevoel. Kosten voor aangetekend versturen zijn €8,05.Bovendien zorgen we voor extra zekerheid over verzending en levering:
    We vragen de geadresseerde altijd om te tekenen voor ontvangst
    U ontvangt standaard een verzendbewijs
    U kunt uw zending volgen met Track & Trace
  • Verzending via PostNL/DHL:
    Uw bestelling wordt zo snel mogelijk na ontvangst van uw betaling verzonden. Versturen van uw pakket duurt 1 tot 3 werkdagen (mits het artikel op voorraad is). Mocht het product niet bij u thuis aankomen, ligt de verantwoordelijkheid daarvoor bij PostNL/DHL, en kan Zuzzy daarvoor nimmer aansprakelijk worden gesteld.
  • Bestellen vanuit het buitenland:
    Wij versturen ook naar Belgie en Duitsland!
    De kosten voor het versturen naar Belgie of Duitsland zijn:
    Brievenbuspost: € 3,10
    Pakketpost: € 9,95

Klachten!

Waar kan ik naartoe met mijn klachten?
Wanneer u een klacht heeft over Zuzzy of over een product dat u via deze website heeft gekocht, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen.

Wat gebeurt er met mijn klacht?
Uw klacht wordt door Zuzzy bijzonder serieus genomen. Wij zullen u na ontvangst van uw klacht hiervan binnen 24 uur schriftelijk (per e-mail) hier een bevestiging van geven.

Wij zullen iedere klacht persoonlijk behandelen en u middels een door u gekozen medium op de hoogte houden, dit kan zijn per telefoon, sms of e-mail. Wij staan u binnen 48 uur inhoudelijk te woord over uw klacht.


Niet goed geld terug garantie:

Wij van Zuzzy geven u als klant niet goed geld terug garantie, mits het product in de originele verpakking zit, niet gedragen is en onbeschadigd is!
Artikelen die bij Opruiming staan vallen niet onder Niet goed geld Terug garantie!

Lees artikel 5 van onze Algemene Voorwaarden voor Retourneren van uw product!


Annuleren of Retourneren van een bestelling!

Annuleren van een bestelling:
Het annuleren van een bestelling, zolang deze nog niet is verstuurd, is kostenloos.
Indien Zuzzy reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten.

Retourneren van een Bestelling
Mocht u niet tevreden zijn met je aankoop, dan kan u die altijd binnen 7 werkdagen retourneren.De artikelen moeten onbeschadigd zijn en in een onbeschadigde verpakking naar ons terug gezonden worden. De kosten voor het retour zenden vergoeden we niet, het volledige aankoopbedrag (inclusief verzendkosten geld alleen voor België en Duitsland) zal door ons worden terugbetaald. Mits uw 1 of meerdere artikelen houd, worden de verzendkosten niet vergoed.
Artikelen die wij pas na 7 werkdagen weer retour krijgen, kunnen we helaas niet meer vergoeden!
Artikelen die bij Opruiming staan kunnen niet worden omgeruild!